Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Star Sisters - 20 juli 2015 18:51

Haii! Som vi har sagt i tidigare inlägg så har Thunderboy haft lite sommarlov, men nu kollade jag upp hur mkt det kostade att skicka honom till hästön och det blev bara 9 sc! :D Så nu har jag bara två hästar kvar i stallet :/

Men sedan har Andreyna lite att prata om så jag lämnar över till henne xD

//Tomaten<3


Hejj!

Hihi Mel häär cx

Tänkte säga att JAG SKA BLI LIFETIME! :DDD

Jäätte kul! Jag kände att jag ändå kommer spela såpass mkt att jag lika bar kunde betala en gång, och sen ALDRIG MER! :DDD

Haha, men i alla fall så ska jag och en kompis, som heter Melanie Eveningwater (Älskar dig Mel cx), starta en klubb tsm :D Den ska heta Different Stars, kolla in hemsidan häär http://differentstars2.weebly.com/ :DD

Men jaa, det var väl det jag skulle säga, baii!

//kramar från Andreyna Rainfall :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards