Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Star Sisters - 10 juli 2015 12:10

Hej hej, tomaten här :D

Jag har ju haft en klubb, men jag kände att den inte gick framåt och jag tyckte inte att det var kul att driva en klubb. Så till sist bestämmde jag mig för att upplösa. Jag har ju varit med i ganska mång anndra klubbar tidigare men aldrig känt att jag passar in i någon. Och i SneakyDragons finns det ju åldersgräns så där kan jag inte annsöka!

Så jag har bestämt mig för att leta runt i klubbar, jag ska förklara hur:

Jag skriver ibland i Globala att jag letar klubbar och att dom gärna får breva mig om dom har någon, sedan går jag med i en i taget och är med på 1-2 event i varje  klubb,sedan lämmnar jag och testar en annan tills jag hittar den "rätta" klubben. Har du en klubb som jag får testa? Breva Arvella Candlebear!!

/Baii<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards