Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Star Sisters - 9 juli 2015 13:06

Hallu :3

Jag har lite tråkigt just nu så jag tänkte göra ett snabbt innlägg om hur det går för mig på Sso just nu :D

Först och främst så har min lilla Thunderboy (Min starthäst i lvl 14) Tagit sommarlåv, men jag har inte skickat honnom till hästön p.ga av att jag inte har råd just nu. Men han står i mitt stall och jag sköter om honnom varje dag.

Efter sommarlåvet tänkte jag börja levla honnom och mitt mål är såklart att få honnom till lvl 15 :D)

Sedan så har jag levlat upp min lilla Greenqueen till lvl 3 (Jaa jag gillar inte att levla och då tar det oftast rätt lång tid...) Och jag har kommit trea i Ponnychampet med honnom då jag var i grupp 3 (!)

Annars så händer det inte så mkt...Förutom att...Asså detta tycker jag är helt sjuuukt...

MEL ÄR VÄN MED KIMS LILLASYSTER. MEL CHATTAR MED KIMS LILLASYSTER. KIMS LILLASYSTER SKA HÄLSA TILL MEL I SIN VIDEO SOM KOMMER UT PÅ YOUTUBE IMORGON!!!

(Hon heter Aleksandra Pinkgirl) :D

Men det var nog allt. Sees alla!

Baii  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards