Direktlänk till inlägg 22 juni 2015

Jätterolig Bugg!

Av Star Sisters - 22 juni 2015 19:50

Hej igen! :D

Jag och en kompis har gjort en bugg medans vi har tagit kort och det VERKAR inte som om många vet om den så jaa... Jag tänkte visa den med några bilder:

1. För att göra detta måste du ha en kompis som du är i grupp med, och så får ni båda rida till Ridhuset, nära Vingården.

 

Starta en Grupptävling(Spelar ingen roll vilken)

men ni FÅR inte trycka på "ja"


 

Rid sedan till "Ridlärarbordet" i ena hörnet av Ridhuset och

tryck på det så att du ser hela Ridhuset


NU kan både du  och din kompis trycka på "Ja"...


 

så att tävlingen startar!

Du kör nu tävlingen uppifrån! Det kan vara svårt att hitta dej

först men vet du vart du startar så står du där<3 


 

Ha de kul med buggen, kommentera om du inte fattar <3


//Arvella :D




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Star Sisters - 22 juli 2015 11:31

Hääjjj! Idag tänkte vi lägga upp lite bilder som vi har ragit i misstag, varav dom flesta är vääldigt failade xD Asså jag öönskar att uppdateringarna bara kunde bli färdiga! Men den som äntar på ngt gott väntar aldrig för länge ;D cx Men iaf,...

Av Star Sisters - 21 juli 2015 17:59

Hejj! <3 Andreyna häär :D Vill bara berätta två JÄTTE GODA nyheter om hände tidigare idag - jag har låst upp Den Gömda Dinosauriens Dal och att jag har köpt en Nordsvensk! Jag blev i level 15 oxå tidigare idag (xD), och när jag kollade på uppd...

Av Star Sisters - 20 juli 2015 18:51

Haii! Som vi har sagt i tidigare inlägg så har Thunderboy haft lite sommarlov, men nu kollade jag upp hur mkt det kostade att skicka honom till hästön och det blev bara 9 sc! :D Så nu har jag bara två hästar kvar i stallet :/ Men sedan har Andreyna...

Av Star Sisters - 11 juli 2015 19:37

För det första vill vi bara säga förlåt för att denna blogg kanske inte har varit så rolig att läsa på senaste tiden, men det händer inte så mkt på Sso just nu så vi har inte haft något att skriva om :/ Sedan tänkte vi säga att Tomaten & Mel ska va...

Av Star Sisters - 10 juli 2015 12:10

Hej hej, tomaten här :D Jag har ju haft en klubb, men jag kände att den inte gick framåt och jag tyckte inte att det var kul att driva en klubb. Så till sist bestämmde jag mig för att upplösa. Jag har ju varit med i ganska mång anndra klubbar tidig...

Ovido - Quiz & Flashcards