Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Star Sisters - 15 juni 2015 20:11

Heej... Jo jag va me på Ml Champet precis och jaa... De gick ju inte så bra XD Jag tänkte visa lite bilder från de.

Hoppas att ni gillar innlägget ^^


 

Snart börjar dee! (Glömde som vanligt att byta till bättre kläder)


 

Starten...Ligger SIST :(


 

Det närmar sej svårt hopp (Speciellt eftersom jag glömde byta kläder)


 

Jaha...Hoppet gick ju sådäär... XD


 

Hur många gånger ska jag faila?!


Rider runt da D: 


 

Champet fortsätter...


Rider mot ett lättare hopp Jaa!



   

Det gick iallafall bra...


 

NEJ, någon har kommit imål -,-


 

Snart imål! Yey kommer hinna :D


 

Ja! Jag hann lämmna gruppen oxå...Plats 15... D:


 

Så, välförtjänt med 25 Js som jag säkert kommer slösa bort på nån onödig Transportresa  XD



Hoppas att ni gillade att se hur jag (väldigt ofta) misslyckas XD

Baii<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards