Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Star Sisters - 14 juni 2015 21:03

Heej!

Det är Tomaten (Arvella) ;D Tänkte ba säga att både jag och Semlan (Meja) har bytt serveer! 0.0

Vi finns nu alla tre samlade på server 1!!

Jag vill gärna ha nya vänner då jag knappt har några på den nya severn (Förutom Andreyna & Meja) så bjud gärna in och säg Hej! Svarar ja på alla förfrågningar. ^^

Annars har jag tävlat i Fp Champet och kom TVÅAA :D, och så har jag gjort några uppdrag

//Arvella <3

Av Star Sisters - 14 juni 2015 13:33

Asså åååh! Jag har låst upp Skördebygden!

Fast det var helt jäkla sjukt för fast jag hade byggt klart så var ja inte klar XD

Men tillslut gick det;)





Av Star Sisters - 14 juni 2015 10:44

Häjj!

Vill bara säga att igår på det nya Silverglade champet skulle jag och min kompis vara med. Då plötsligt skrek hon rakt ut, och det visade sig att Ellie Northfall - FRÅN SNEAKY DRAGONS!! - var där! Vi skrek rakt ut och jag kan inte fatta att när (bara för att, trodde verkligen inte att det skulle hända)  jag bjöd in henne till grupp SVARA HON JA!!! Helt sjuukt.... Sen chattade vi me henne! WIIIII! <3<3

 

WIII! <3<3<3<3


//Mel :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards